برنامه های تلویزیون در شب یلدا 95

برنامه های تلویزیون در شب یلدا 95

همه ساله شبکه های مختلف ویژه برنامه هایی مختص شب یلدا که بلندترین شب سال محسوب میگردد را تدارک می بینند تا خانواده در کنار هم به تماشای این برنامه بنشینند.

امسال هم نیز شبکه های مختلف سیما برنامه های متنوعی را برای پخش در شب یلدا 95 آماده کرده اند که مجریان سرشناس اجرا آنها را برعهده دارند که باید دید کدام یک موفق تر عمل میکنند.

برنامه های شب یلدا ۹۵

شبکه یک / برنامه مثبت یک / با اجرای علی ضیا

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، و پس از ارائه ی طرحی از جانب برنامه سازان، تهیه و تولید ویژه برنامه ی شب یلدای شبکه یک به تیم برنامه ساز«مثبت یک» سپرده شد که با همین عنوان هم برنامه ی شب یلدا به روی آنتن می رود.
«شریعت پناهی» در ادامه افزود، اجرای این برنامه برعهده ی «علی ضیاء» خواهد بود و قرار است دراین برنامه که حدود سه ساعت یعنی از ساعت23 الی 2 بامداد خواهد بود از هنرمندان و چهره های محبوب مردم دعوت به عمل آید.

علی ضیا گفت : در ویژه برنامه ” شب یلدا” به تهیه کنندگی افشین حسین خانی همچنین از یک تیتراژ جدید رونمایی می کنیم. وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:سعی می کنیم در برنامه ویژه شب یلدا از حضور هنرمندان محبوب استفاده کنیم و در عین حال گپ و گفت با مردم نیز که ایده اصلی طرح ما برای این برنامه بوده، از بخش های اصلی این ویژه برنامه است. ضیاء افزود:در بخش هایی از ویژه برنامه “شب یلدا” مردم میهمان برنامه ما خواهند شد.

شبکه دو

شبکه سه / برنامه حرف تو برف / با اجرای فرزاد حسنی

ویژه برنامه شب یلدا شبکه 3 با عنوان «حرف تو برف» و ویژه برنامه ی ولادت رسول اکرم (ص)  به تهیه کنندگی مصطفی شریفی و اجرای فرزاد حسنی با حضور هنرمندان در حوزه بازیگری و خوانندگی و همچنین میهمانان ویژه از حوزه های مختلف روانه آنتن خواهد شد .
اجرای زنده خوانندگان ، بخش های گزارشی واجرای میان برنامه های  طنز  از بخش های دیگر این ویژه برنامه می باشد .
گفتنی است ،  ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ویژه برنامه حرف تو حرف  کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما  هستند  که از پنجشنبه25آذر ( از ساعت 20:50 تا  21:50 )، جمعه 26 آذر ( از ساعت 21:00 تا 23:00 ) و  شنبه 27  آذر ماه (از ساعت 12:30تا 13:30 ،از ساعت 18:00  تا 19:00  و بعد از اخبار  شبانگاهی )  و همچنین ویژه برنامه حرف تو حرف سه شنبه 30 آذر بعد از خبر  شبانگاهی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود  .

برنامه نود / با اجرای عادل فردوسی پور / شبکه سه

در آستانه شب یلدا شب ایرانی ها، عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه پرطرفدار ۹۰ در حال تدارک یک گفت و گوی ویژه برای برنامه نود هفته آینده با شهاب حسینی بازیگر مرد و دست داشتنی سینما و تلویزیون است.این برنامه حدود ساعت 23 روز دوشنبه 29 آذر پخش میگردد.

شبکه نسیم / خندوانه / با اجرای رامبد جوان

سید علی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» پیرامون پخش سری چهارم این برنامه تلویزیونی گفت: رامبد جوان از شب یلدا با برنامه «خندوانه» مهمان خانه‌ها می‌شود.

وی در ادامه در خصوص تغییرات و اضافه شدن بخش‌های مختلف به این برنامه بیان کرد: در فصل جدید از «خندوانه» تغییرات چندانی ایجاد نکرده‌ایم و مخاطبان از اول دی ماه با همان شکل و شمایل همیشگی این برنامه را خواهند دید.

احمدی در پایان با اشاره به ساعت پخش و حضور مهمانان در شب یلدا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضبط برنامه کلید نخورده است،‌ مهمانان شب یلدا مشخص نشده و طبق برنامه های گذشته و تصمیم مدیران شبکه نسیم، برنامه باید از ساعت 22 به روی آنتن برود.