مریم سعادت, عکس مریم سعادت, بیوگرافی مریم سعادت

بیوگرافی : مریم سعادت بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۳۷ در تهران می باشد و تحصیلات وی لیسانس تئاتر عروسکی است وی فعالیت خود در عرصه هنر را از سال ۱۳۶۴ آغاز نمود.

اولین کار در فیلم تلویزیونی تک خوان  به کارگردان حمید جبلی و اولین سریال او نیز مجموعه آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند بود.

وی سریالهای به یادماندنی قصه های تا به تا,آرایشگاه زیبا,خوش رکاب,بدون شرح و فیلمهای سینمایی ماهیها عاشق میشوند و اقا یوسف نیز به ایفای نقش پرداخته است.

به گفته ی خود مریم سعادت وی کار در تئاتر را بیشتر از سریال و فیلم سینمایی دوست دارد.

مریم سعادت می گوید من خودم را بازیگر طناز نمی دانم من فقط خود را یک بازیگر شاد می دانم و دوست دارم کارهای شاد بازی کنم و از کارهای غمگین بدم می آید.

آخرین کار مریم سعادت در تلویزیون مجموعه دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد ( در نقش فیروزه) می باشد.

مریم سعادت

مریم سعادت , عکس جدید مریم سعادت, مریم سعادت بازیگر زن, مریم سعادت و همسرش