مجموعه عکسهای جدید از یکتا ناصر بازیگر زن سینما و تلویزیون + بیوگرافی یکتا ناصر


یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

بیوگرافی :یکتا ناصر از بازیگران زن سینما,تئاتر و تلویزیون ایران متولد دوازدهم آبان ماه ۱۳۵۷ در تهران می باشد.
تحصیلات : مهندسی محیط زیست با گرایش منابع طبیعی
وی بازیگری را در تلویزیون سال ۱۳۷۶ با سریال گل های کاغذی  و در سینما با فیلم ساقی در سال ۸۰ شروع نمود
او نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر در سال ۹۰ ، برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه می باشد

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

یکتا ناصر و همسرش, یکتا ناصر . منوچهر هادی

همسر یکتا ناصر نیز منوچهر هادی است که از کارگردانان سینما و تلویزیون می باشد .

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

یکتا ناصر در سریالهای :   دختران حوا (۱۳۹۱)-  قند ترش (۱۳۸۵) -    اولین شب آرامش (۱۳۸۴) -   لبه تاریکی (۱۳۸۳) -  پیش پرده (۱۳۸۱) -  ضربه سوم – (۱۳۸۰) – با من بمان (۱۳۷۹) – عید آن سال‌ها (۱۳۷۸-۱۳۷۷) – سریال جاده قدیم ( ۱۳۹۳ ) به ایفای نقش پرداخته است.
او نیز در فیلم های سینمایی زندگی جای دیگری است -  گنجشکک اشی مشی -  یکی می‌خواد باهات حرف بزنه -  قند تلخ – روز برمی‌آید -   نسکافه داغ داغ -   قتل آنلاین -  باران رویاها را نمی‌شوید -  خانه‌ای در شن -   عاشق مترسک – ساقی و …. نیز حضور داشته است.
آخرین کار او در تئاتر نیز نمایش دختر یانکی بود . که در باره این کار چنین میگوید
من بازیگر حرفه‌ای تئاتر نیستم و ترجیح نمی‌دهم آن را مانند یک شغل و کارم در سینما و تلویزیون جدی بگیرم. به تئاتر به‌عنوان شغل نگاه نمی‌کنم اما اگر باز هم کاری به من پیشنهاد شود که برایم در حد «دختر یانکی» جذاب باشد چرا که نه، باز هم تئاتر را تجربه می‌کنم. در کل من از هر نقشی که لذت ببرم و بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم، استقبال می‌کنم اما در هر حال هم سینما و هم تئاتر تکنیک‌های خاص خود را دارند. تئاتر جذابیت‌های خاص خودش را دارد و کار جلوی دوربین جذابیت‌های دیگری است.

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

عکسهای جدید از یکتا ناصر بازیگر زن

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

تصاویر جدید یکتا ناصر

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

یکتا ناصر و همسرش, یکتا ناصر و شوهرش منوچهر هادی

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

جدیدترین عکسهای یکتا ناصر

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

تصاویر یکتا ناصر

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

Yekta naser Biography

یکتا ناصر, عکسهای جدید یکتا ناصر + بیوگرافی

گالری عکسهای یکتا ناصر

منبع : آریا پیکس / عکس