دانلود سریال ممنوعه | دانلود فیلم های جدید

سریال ممنوعه | فیلم های ایرانی جدید | دانلود همه قسمت های سریال ممنوعه

۳۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رویا نونهالی و همسرش +عکسها و بیوگرافی

رویا نونهالی

بیوگرافی و زندگینامه

رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 24 بهمن 1341 در تهران می باشد و 55 سال سن دارد.

وی اصالتا مربوط به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می باشد.

تحصیلات : وی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

نونهالی فعالیت هنری خود را از سال 1362 با بازی در تاتر آغاز نمود. 

اولین حضور وی جلوی دوربین در سال 1366 می باشد که در آن سال نونهالی در فیلم یار در خانه ساخته خسرو سینایی ایفای نقش نمود. 

وی با حضور در سریال خواب و بیدار در سال 94 به کارگردانی مهدی فخیم زاده در نقش ناتاشا توانست به خوبی شناخته شود.

وی در فصل دوم سریال شهرزاد نیز در نقش عمه بلقیس حضور دارد.

ازدواج و همسرش

رویا نونهالی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . همسر وی رامین حیدری می باشد . این زوج فرزندی ندارند. (اططلاعات دقیق موجود نیست).

رویا نونهالی و همسرش

رویا نونهالی و همسرش

گفتگو با رویا نونهالی

دوستان معتقدند شما بانوی مرموزی هستی، هستی؟ هستی که نقاشی خوانده ای و بازیگری و به شهادت شاهدان، یک دیگ آش درست می کنی، هر سال بهتر از پارسال. روش پخت را هم به کسی نمی گویی، نقاشی می کشی شبیه خواب و نشانش نمی دهد، شعرت این قدر بیدار است و منتشر نمی کنی! از خودت هم زیاد حرف نزده ای و این به جذابیت و مرموزیت «کاراکتر» شما افزوده است.

خب، مواد لازم برای پخت آش رشته، بر همگان روشن است. چه آنها که خورده اند و چه آنها که پخته اند. حالا دلت می خواهد چیزی به آن بیفزایی یا چیزهایی، و نگویی و یواشکی تماشا کنی و از قیافه ها و از واکنش ها دریابی حالشان خوب است، کیفورند یا مشکوک اند. هرچه هست راز کوچکی است و به بازی می ماند. مرموز نیست، فقط برایم جذاب است این بازی. شبیه بازی بزرگ زندگی است. آش در جوشش است، کسی گرد نمکی می پاشد، کسی گردشکری. حالا این که دریابی چه طعمی، چه وقتی خوشایند است، می شود یکی از بازی های جذاب زندگی.

... و اشاره پسندیده شما به دست پخت من یادآور شد که من از دست پخت شگفت انگیزت با آن ارائه های خلاقانه قدردانی کنم... و نظرت درباره شعر و نقاشی هم که موجب خوشحالی است. و اما این بحث «مرموز» را باید به حساب چه چیزی بگذاریم؟

حتما تعریف است دیگر، صاحب رمز و راز بودن، خودش هنر است.

 حالا خودت جدا چطور فکر می کنی در مورد مرموز بودن من؟

من فکر می کنم به نوع انتخاب نقش و تداوم در وسواس و سر و کله نزدن با اخبار حاشیه مربوط باشد. به نظر خودم تو مرموز نیستی، صاحب رازی!

آفرین، چه آقای فهمیده ای! باشد، از همین جا شروع می کنیم. نه مرموز نیستم، دوست داشته ام سرم به کار خودم گرم باشد و البته از دنیای اطرافم پرت نباشم و حواسم به چیزهایی که دوست دارم، جمع باشد؛ همین!

بیا از واژه های کلیدی شروع کنیم، مثلا جذابیت در حرفه ات معنی اش چیست و با چه چیزهایی مربوط است؟

ساده بگویم، نمی توانی تلاش کنی جذاب باشی. معادله و فرمول ندارد و اگر چیزهایی هست که موجب جذابیت می شود باید کاری به کارش نداشته باشی. ولی خب آدمیزاد است دیگر، می خواهد تولید جذابیت کند، حواشی جذاب بسازد برای موضوعی یا فردی یا هر چه.

چیزهایی نسبی را پیدا می کند یا حتی می سازد و به موضوع مورد نظر می افزاید که سرجمع می شود خبر، تولید خبر، خبر ساختن، عمر خبر و ابن جور چیزها که موضوع بازاریابی و بازار ساختن و تجارت است و هزینه اش از نظر آدم های مختلف، مختلف است و انتخاب من نیست. اما آنها که اگر باشد خوب است، چیزهای مربوط به کیفیت است، کیفیت انتخاب، کیفیت جرا و شکل تداوم و تمایز. بودن و تکراری نشدن و لطف کار را نگه داشتن که اگر در مورد آدم بازیگر باشد (و افراد کاردان و مردمان مهربان، این تشخیص را در مورد او داشته باشند) مایه خوشحالی و شکرگزاری است. 

همسر رویا نونهالی

انتخاب، کلمه کلیدی دوم است. براساس چه چیزهایی انتخاب می کنی؟ چه چیز برایت جذاب تر است؛ تو در تئاتر، سینما، تلویزیون، ویدئو کلیپ و مستند، تجربه های موفقی داشته ای و به نظر ماجراجو و اهل تجربه می آی.

کنجکاوی درباره زندگی و ماجراهایش، کار آدمیزاد است اگر بخواهد طول عمر را زندگی کند، خودت می دانی و زیاد درباره اش حرف زده ایم، مهم این است که قضیه جبر باشد و برایش ذوق و شوق و فکر، خرج کرده باشند، تدارک دیده باشند، وقت صرف کرده باشند؛ به تو چیزی اضافه کنند و اگر سراغ کسی رفته اند برایشان فرق داشته باشد و تو تشخیص بدهی که می توانی با بودنت، چیزی به چیزهایی علاوه کنی، خب اگر زد و این نادره رخ داد، چرا تجربه اش نکنی؟ من هر بار این موقعیت باشد و جدیت و همت را تشخیص بدهم، انتخابش می کنم، تجربی و تازه کار و کوتاه و بلند فرق نمی کند، تفاوت در ترکیبی از چیزهای متعددی است که در کنار هم، امتیاز می آورند و قانع می شوی چون اعتمادت را جلب کرده اند.

چندتایش را بگو!

موضوع فیلمنامه، کارگردان، همراهان، مدیران، بودجه، حافظه...

منظورت از حافظه چیست؟

منظورم این است که در جایی از ذهن آدم، حس آدم، برقی بجهد؛ چیزی یاد آدم بیاید، سوال و جوابی راه بیفتد برود به چشم اندازی خاطره انگیز، خیال انگیز، شوق انگیز، کنجکاوی انگیز که بیشتر راز و رمزی داشته باشد و تو را به طرف خودش بکشد نه این که مرموز باشد و غیرقابل پیش بینی، سخت باور، یا گنگ و خام.

خوب شد تکلیفت با داستان مرموز اول ماجرا هم روشن شد. راست است، ناشناخته رازآمیز با گنم و مبهم، فرق دارد. حالا به نظرت، دنیای سینما، رازآمیز است یا مرموز؟

با تعریفی که تا الان با آن جلو آمده ایم، حتما مرموز است.

سینما ما یا همه سینما؟

همه سینما، چون صنعت و تجارت و سیاست، می خواهند روی هنر و کیاست، سرمایه گذاری کنند، خودت که واردی، ببین چه هزارتویی از روابط و متغیرها، امنیت و اعتماد را متزلزل می کنند، آخرش هالیوود است که اشک مایکل جکسون و مریلین مونرو و صدای مارلون براندو و کوبریک را در می آورد، چه برسد به سینمای ما که تکلیفش از هزار جهت ناروشن است و البته بی انصافی است اگر یادمان برود، باز هم نسبت به خیلی دیگر از شاخص های کیفی جامعه، تشخصی هم دارد و می تواند سرش را بالا بگیرد و تاریخ داشته باشد. می توانی از فردایش دل نبریده باشی و امروز هم که ما با آن معاشر هستیم و جورش را هم اگر بکشیم، بابت لطفی است که برایمان داشته است و دارد و کاش از دست نرود، حتی اگر مرموز باقی بماند.

بله، بد نیست در برانداز احوال سینای ایران، آن را با بقیه شاخص های بخش های دیگر فرهنگ و هنر کشورمان مقایسه کنیم، آن وقت شاید با آن مهربان تر باشیم. اما پرسش بعدی،  فلسفی است و در مقوله جبر و اختیار. تو از سر تقدیر اینجایی یا تصمیم؟ یا ترکیبی مرموز از این دو؟

نه، اصلا مرموز نیست. خیلی سرراست، از زمان مدرسه فرانسوی ژاندارک که محصلش بودم، تئاتر جزو درس های اصلی بود و زمان دانشجویی هم رشته ام نقاشی بود اما با نمایش به شکلی جدی همراه بودم و کار می کردیم تا این که نوبت به سینما رسید و دفعه اول، عکسم در کسوت دختری لهستانی در روزگاران جنگ، روی طاقچه یک فیلم قرار گرفت و شد یک نقش کوتاه و بعدتر «عروسی خوبان» و جایزه فجر و ادامه راه، که من از میان جبر روزگار، حق انتخاب بازیگری را داشتم و انتخابش کردم و ادامه دارد و می بینی.

بیوگرافی رویا نونهالی

راضی هستی؟ خبر خوش که نمی پرسم اگر یک بار دیگر به دنیا می آمد، همین را انتخاب می کردی یا نه.

خیلی ممنون از این خودداری معقول و دوستانه؛ چون قرار شد به کلمه ها دقت کنیم، یادمان نرود بازیگری، کلی اطراف و اکناف تُرش و تاریک دارد و نور دارد و مقداری هم بالا و پایین و تشویق و تعریف؛ و البته یک جای دیگر هم هست، خلوتی که کاغذها دور و برت ریخته، یادداشت بر می داری و زیر دیالوگ هایت خط می کشی و زمزمه یک آدم و زندگی دیگری شروع می شود.

این احوال تا اولین حرکت ها، جلوی آینه های عبوری در و دیوار خانه ادامه دارد و بعد، چیزی گفتن ها، حق دادن ها، دلخور و کلافه شدن یا به شوق آمدن از بازی سرنوشت و حس دوگانه رضایت و دریغ و پیدا کردن، چیزهای شبیه تجربه هایت یا تخیل تند دردهایی که هنوز از تو دورند و باید به عمد به آنها نزدیک شوی؛ یا تلخی هایی که به هزار ضرب و زور کمرنگشان کرده ای و باز گردگیری می شوند و باید از نزدیک گریه شان کنی، خیره تماشایشان کنی، یا خیلی غلیظ تجربه شان کنی، خیره تماشایشان کنی، یا خیلی غلیظ تجربه شان کنی نه مثل واقعیت، یک بار، بلکه در چند برداشت از چند زاویه، نه در ساعت پنج بعدازظهر، ساعت چهار صبح، بعد از چندساعت گریم سر شب و انتظارهایی که سنگین اند و اسمشان طبیعی است و هستند برای خودشان؛ چیزی کم است، جور نیست، یا جور در نمی آید.

رویا نونهالی و فرزندانش

اینستاگرام رویا نونهالی : instagram / Roya.nownahali

گاهی شنیده ای که می گویند همه ما بازیگریم و نقش هایی را خوب یا بد بازی می کنیم؟

بله، همین طور است، اما نقش خودت را بازی کردن، یا به طریق شیرین کاری، ادای دیگری را درآوردن، با هر بار در تقدیر و تصمیم و تحقیر یا شادی کوتاه و مرموز کسی نفس کشیدن، خیلی چیز دیگری است. حتی وقتی تلخ کامی درام زندگی نقش را که بازی کرده ای به روایت برش های تدوین می بینی با حذف ها و جا به جایی هایی که انتظارش را نداشته ای ماجرا متفاوت است، یا لحظه فراق و خشونت روزگار را روی پرده در جشنواره برای اولین بار و بعد چند مرتبه و برای چندمین بار، تماشا می کنی در انواع اکران خصوصی و مردمی و تعارف و تعریف دیگران و تردید خودت درباره همه چیز روی پرده، پشت پرده و پرده ای که از سردر سینما پایین می آید اما از ذهن و روح تو پایین نمی آید.

داستان سنگینی در حال تعریف است و این هم وجه دیگری از این بازی مهم و سرنوشت ساز است که اگر پیشه ات این نباشد، بعید است یک جا بتوانی حتی تصورش کنی. پس شغل خیلی پرهزینه ای است و البته شُکرش واجب، که بالا و پایینش من را پشیمان نکرده و خوبم و حواسم هست، قدر دیده شدن و تلاش برای بازسازی خلاق آدم های تماشایی از فرصت هایی بوده که زندگی به من  داده، نمی شود ناسپاس بود؛ خیلی خیلی هم ممنون، از خدای مهربان، تماشاگران مهربان.

ستاره بودن را ترجیح می دهی یا بازیگر بودن را؟ به نظر دوستان شما دومی را انتخاب کرده ای با این که امکان اولی را داشته ای، چرا ستاره بودن را نخواسته ای؟

بعد از سپاس از محبت مهربانان، خدمتت بگویم، پیداست اینجا سه تعریف پایه بحث است؛ بازیگر، ستاره و بازیگری که ستاره می شود. هر سه نوع اینها هست؛ بازیگر که بازیگر است و در طول زندگی اش نقش های خوب و بدی بازی می کند و اگر از تجربه و توانش استفاده کند و میانگین کارنامه اش نمره خوب، خیلی خوب یا عالی بگیرد، باز هم تضمینی نیست که به نوع سوم بدل شود یا بخواهد بدل شود، چیز دیگری شود مطابق با سفارش بازار؛ یعنی چیزی خارج از متن که می شود جای متن را هم بگیرد. ستاره بودن در سینمای دنیا، یعنی بهره بردن از وجوه تجاری شهرت در این حرفه، که بیرون از خودش تعریف می شود و به روابط مربوط و نامربوط تبلیغ و تشویق و حاشیه و خبر، بستگی دارد.

میان خواستن و توانستن ستاره بودن و ستاره شدن و ستاره ماندن، بازی پردغدغه و پرهزینه ای در جریان است که گاهی همه زندگی ات را باید صرف آن کنی؛ خلوت، خانواده، استقلال رای، استفاده خلاق از واژه سرنوشت ساز «نه» و حفظ فاصله با طوفان خانمان برانداز منصرف کردن و مصرف شدن. من تصمیم های عجیبی نگرفته ام تا شبیه الگویی برای موفقیت تجاری باشم یا نباشم.

کار خودم را کرده ام، جدی گرفتن امکانات و فرصت های باارزش زندگی، طوری که آویخته و آویزان سرنوشتی نباشی که بازار برایت رقم می زند، خواست به اهمیت زانوی بزرگوار خودت باشد و دستت را جز روی شانه دوست نگذاری، عجله نکنی، دل به وسوسه مرموز فریبکار بیشتر خواستن هایی که تمام نمی شوند ندهی و آدمیزادی باشی که در این روزگار، اگر به آدمیت نیفزود، از آن هم نکاست و خاطره ای شد که گاهی، وقتی کسانی تماشایش می کنند، یاد حس و معنی به دردبخوری بیفتند و دلی بنوازند و بقیه اش هم مثل بقیه اش باید حتما لطف روزگار شامل حال باشد.

در مجموع و سرانجام به چه کسی می گویند ستاره سینما؟

شاید بهتر باشد ببینیم چه کسانی به چه کسانی می گویند ستاره. در مورد مردم نازنین که تکلیف روشن است، اگر در طی چند یا چندین سال، تداوم حضور بازیگری را دنبال کرده باشند و نقش یا نقش هایی را خیلی دوست داشته باشند، با مهر و سخاوت، بازیگر محبوبشان را ستاره می دانند؛ اما در مورد مشاور تبلیغاتی و مدیربرنامه و آیین دوست یابی و فیلم زرد و نشریه زرد و عکس مدام به هر بهانه روی هر جلد و قرارداد با رقم های بزرگ شده تخیلی و عکاس اختصای و چیرهایی دیگر، قاعده دیگری هست که قبل هم گفتم، نوعی بازاریابی جهانی است که روی حافظه شرطی کار می کند و درباره این تئوری تلاش می کند که مثلا این بازیگر، با شرکت در هر فیلمی، حتما فروش بالای آن را مستقل از بقیه عناصر و عوامل تعیین کننده، تضمین می کند.

این که چنین چیزی هست، یا می تواند باشد، جوابش تحقیق آماری می خواهد اما در سینمای بعد از سال 57، مطمئن نیستم در طول یک زمان قابل توجه، چنین چیزی با تضمین بالا و در سطح سینمای صنعتی دنیا، اینجا، اتفاق افتاده باشد که اگر باشد لزوما چیز بدی نیست و سینما گیشه دارد و دخل و خرجش باید جور شود اما، بازیگر هم می تواند، هزینه این بازار را بپردازد یا اینکه سرش به کار خودش باشد و به فیلمنامه و تجربه محترم نمایشی.

رسیدیم به اواخر ماجرا و موضوع تجربه گرایی اول کار، مثلا بازی در ویدئوکلیپ «نوایی» یا فیلم های مستند مثل رفتن به آفریقا یا بازی در نقش مثالی یک زن افسانه ای بافنده قالی که باید به شعر یا نثر مسجع، کار آوا بخواند؛ البته لازم نیست به حضور کارگردان کاربلد این آثار به یادماندنی اشاره کنی، شرمئده می شوم!

جایگاه حضرت عالی که حتما بر بلندای شاخص های اعتماد و انتخاب بنده می درخشد، اما اگر از این تلاش واجب برای گفت و گوی صمیمی تفاوت که برایش می کوشیم بگذریم، داستان از این قرار است که باید پیشنهادهای زندگی را، جدی و جدی تر گرفت. وقتی ویدئوکلیپ را مطرح کردی، مسیر همیشه را طی کردیم.

فیلمنامه کامل و پرداخته، حال و هوای کنجکاوی برانگیز، کارگردان مسلط و مشتاق و کششی درونی و جادویی که حتی آدم را به خاطر کردن هم دعوت می کند. اینجا هم، اضافه بر آن پایه های اصلی که گفتم، علاقه من به موسیقی مقامی و شعر ناب نوایی و بعد هم وقتی قرار شد جناب پورعطایی که یاد عزیزش گرامی، بخواند و فردین خلعتبری، روایت دیگری از فضای موسیقی فیلم را ممکن کند، به تصمیم تبدیل شد؛ یعنی به خودت، یا به رامین خان فاروقی، می گویی که بزن بریم، هستم.

در مورد مستندها هم همه چیز سر جای خودش بود، تحقیق جدی، دلیل کافی برای حضور، مثل آن کتاب های عکسی که نشانم دادی و گفتی ببین چطور مردم بومی به زنان عکاس اعتماد کرده اند و اجازه داده اند بروند نزدیک و نزدیک تر و اصل سفر و ماجراجویی، که اهلش هستم و هم سفران خوب، خوب است بگویم که ما و بچه های گروه، سال هاست با هم کار می کنیم، اما هیچ ارتباط و عاطفه ای نباید جای اصول را بگیرد و باید باعث شود نسبت به هم سخت گیرتر باشیم، که تو خودت هم همین طوری و دستت درد نکند. امید، که قولت در باب این گفت و گو با ویژگی های مورد نظر، به فعل درآمده باشد.

عکس های رویا نونهالی

اگر سوال غریبی از تو بکنند مثل این که به عنوان یک زن و یک بازیگر، به نظرت «زمان» ترسناک است یا آرامش بخش، چه جواب می دهید؟ و این که آیا آن طور که می گویند زمان همه چیز را حل می کند، یا همه چیز را «حل» می کند؟

پس که این طور، این پرسش، پاسخش قواره یک کتاب را دارد و الان شاید بشود به قدر یک «مقدمه» سراغش رفت. زمان در اختیار ما محدود است، این محدوده کوتاه نامعلوم، پایه خیلی از زشت و زیبای زندگی آدم است. آدم که بی قرار است، پای زمان در میان است. هر بار در تنگناست، طول می کشد و تمام نمی شود و انگار می  چسبد به روح و ذهن و خراش عمیق می اندازد اطراف زخم نو و کهنه. همان است که به خارش زخم های کهنه مجال می دهد آدم را بچزانند و سر باز کنند.

کابوس که دستش بیفتد، چندبُعدی می شود. دور که بشوی نزدیکت می کند، نزدیک می شوی صدای تیک تاک... آه! ساعت شنی وسیله عینی خوبی است برای تماشای فرآیند ذهنی کاستن یا فروکاستن مفهوم عمر و زندگی.

زمان در روان آدم، لجوج و مخالف خوان است. زمان نیوتنی هم مثل قوانین جاذبه عمومی، هوار است بر معنای این که زندگی یعنی از دست دادن؛ ببین، پیر شدند و رفتند، پیر می شوی و می روی. نگاه کن! شنیده ای جوان بود رفت و تمام شد و همه آرزوهای خودش و آنها را که او آرزویشان بود برد! یادت هست، ای، آی، وای، ورزگار درد لاکردار کج رفتار بدمدار بی انصاف، تا آمدیم ببینیم چه شد، تمام شد.

نگاه کن تو را به خدا امسال، شروع نشده تمام شد و... راهی نیست، جز قیام علیه کمیتی که می تواند کیفیت زندگی هر کسی را بگیرد و این فن و مهارت خودش را می خواهد که قافیه را نبازی. واقعی ببینی، با سرعت مجاز برانی و سبقت بجا از جا ماندن را بلد باشی و گاز دادن و زدن به جاده با سرعت مطمئنه را، که یعنی حالا دیگر به خودت بستگی دارد با آخرین زوری که داری، برو ببینم چه کار می کنی! به لحظه هایت کیفیت بده.

سواد انتخاب خلاق از خاطره ات را داشته باش، این را بگیر و آن را رها کن! تلاش نکنی، تمام می شود. با چیزی که پیرنگ اصلی نمایش زندگی را بر اساسش ساخته اند، وَر نرو، برو! خدا بزرگ است، این همه چیز زیبا ساخته که مغزت سوت می کشید. نمی آید کار زشت بکند. ایشان که بخشنده و مهربان اند، خودشان گفته اند، اعتماد کن، لج نکن، آرام می گیری.

کسانی که با سینما دمخورند، بیشتر با زمان کلنجار می روند، از نوع خوب و بدش. یا زود است یا دیر شده، یا کم است، یا وقتش گذشته، یا نیامده، یا رفته، یا تمام شده. بله، زمان در سینما می تواند به تجربه ای ترسناک تبدیل شود. اگر بازیگر باشی و در ایران باشی و زن باشی، ممکن است گریبانت را بگیرد اگر بلد نباشی کار خودت را بکنی و اگر ندانی ماجرای اصلی، همراهی هوشمند با دوره های مختلف زندگی است. و از پس هر بخشش که برآمده باشی، سکانش پیش رو جذاب و بامعناست.

تو خودت بهتر از هر کسی می دانی و ما از نزدیک، این طور پشت ماشین سرنوشت نشسته ایم و خیالم راحت است دارم رو به روی آدم نزدیک خودم که پنهانی از هم نداریم حرف می زنم. تکلیف ما با زمان روشن است، ایشان صد هزاران سال است که خُلقشان را حفظ کرده اند و نامهربان نیستند و سخت گیر هستند و هیچ چیز را هم حل نمی کنند. می گذارند اگر بتوانی، رد کنی، بروی، فاصله بگیری، حواست را پرت کنی، جای دیگر جمع کنی!

در کل و جزء موافقم. اگر شخصیتی برای معاشرت با زندگی، به عنوان یک رمز عبور برای یاد و مباد زندگی مان دست و پا نکنیم، قراردادهای تیپیکال ساختگی ما را می جوند و کارمان در دست تقدیر «دیگران گفته اند»، ساخته است. آن وقت است که اگر صنعت سینما از تو ستاره ساخته باشد، زمان ممکن است رنگ پریده ات کند.

گُرد روزگار روی روحت بنشیند و تاریخ مصرف پیدا کنی. اما اگر سهم خودت را درست برداشته باشی، هیچ چیز غافلگیرکننده ای وجود ندارد، ماجرا منتشر شده است، این خود ما هستیم که خودمان را غافلگیر می کنیم و از کم آوردنمان می ترسیم؛ پس، جا می مانیم.

همین طور است که گفتی. در مجموع، باید بگویم زمن نه ترسناک است، نه آرامش بخش، شبیه دریاست، همه جور احوالی دارد و باید شنا بلد بود و شعر و تصمیم گیری درباره لحظه ها، پریدن ها، هُل نشدن ها را داشت. مثل کوه است که من در البرز مرکزی، به زندگی در دامانش آشنایم. هر بار شیفته اتی می کند، می کشدت بالا و حواست نباشد، سُر می خوری. چاره چیست، حواست را جمع کن، بالاتر که رفتی، بیشتر. ماجرای انسان و زمان و سوال های چین پلیسه را نمی شود سرسری درز گرفت؛ طفره نرفته باشیم، من یک زن بازیگرم، گول ترسیدن از زمان را هم نمی خورم، هر که گفته، یا ترسیده یا خواسته بترساند و کار و بارش مرموز است.

عکس قدیمی از جوانی رویا نونهالی , Roya Nonahali

پیچیدگی نقش به نظرت از کجا می آید؟ من که خودم فکر می کنم نقش غیرپیچیده نقش دراماتیک نیست، قصه پرکن است، یعنی آدمِ ماجرا بودن!

نقش خوب، یعنی دعوت شدن به مواجهه با مکاشفه و حل معمای هم نشینی تعارض ها. سخت ترینش، کشمکش آدم است با خودی که سر از کارش در نمی آورد و از آن رودست می خورد یا مجال شناخت کوچه های پشتی و پستوهای قفلش را پیدا نکرده یا طرف ترسیده، یا مات است یا مبهوت، چون نقش، درست شده برای رودررویی، کلنجار و گرفتن گریبان فراری های زندگی! نقش اگر نقش باشد، این جور چیزی است و تازه می رسیم به راز و رمز و بخش مرموز دیگران که فرم و محتواشان، جنس جوری نیست!

نقش که نقش باشد، برایت کاری می کند که بتوانی برایش کاری بکنی. نقش به دردبخور باکیفیت، مجال حضور در ریزه کاری زندگی و آدمیزاد را می دهد. من این نوع را دوست دارم و انتخاب می کنم. نقش خوب، نقش کامل است، نه فقط قصه اش، روندش کامل است، وِل نیست. نقش خوب، لزوما شناسنامه دستش نیست اما کارت هویت دارد. یک ایستگاه هم که سوار شود، چیزی برای جا گذاشتن دارد، کودکی شیرخوار که مرده و زنده اش، معایی است که بزرگ می شود، هم در تار و پود قصه، هم در تار و پود تماشاگر، هم در حافظه سینما و باید دید بوی کافروش عطر یاس می دهد یا عطر یاسش، بوی کافور گرفته.

شاید دختری باشد، گرفتار میان عشق و ایدئولوژی، که معلوم نیست از چه ترسیده که دانه های انار پاشیده در فضایش، شبیه قطره های خون اند؟ اگر او باشد که عشق سال های دور را از پشت بخار ماهی دودی سوخته در آشپزخانه ای تماشا کند، دلش می لرزد یا نه، چرا مگر چه شده؟

اگر قرارباشد به تقدیر ترش رو از زبان دکتری فروریخته گوش کند، برگردد نگاه کند، هیچ نگوید، چه کند؟ اگر عصر جمعه ای بوی تجاوز داشته باشد، اگر راز مگو را بگویند، اگر ترکیب زشت خشونت را هیچ مشاطه ای توان بزک نداشته باشد و تنهایی به زن پیله کند؟ اگر کودکی در چاه افتاده، با داشتن مادر ساکت روی صندلی چرخدار و بابای به عاریت، از کشوی خالی گنجه زیرزمین اسلحه ای بردارد و به چابکی، زنی شود، آماده انتقام از اجتماع خشمگین؟ اگر نغمه جوان عاشق، بخزد توی تپیدن قلب شکسته میان سالیِ گرفتار ورزهای تکرار، کار  جالب می شود و اگرنه، نقش نقش نیست و من بازی اش نمی کنم، کاری برایم نمی کند تا کاری برایش بکنم.

ساده ترین لحظه های نقش آدمیزاد هم، حتما پیچیده است، از آن پیچیده هاست اگر در درامی متولد شده باشد.

کنجکاوی ای هم هست که مایل است بداند، حضرت عالی فکر می کنید نقشی بوده که شما، فقط شما با همین نگاه و همین شخصیت و همین صورت بازی اش می توانست کرد و هیچ دیگری نمی توانست؟

نقش که بازنمایی شد، تازه می شود دید، چه شده. قبلش می شود حدس زد و فرض کرد اما تا بازی نشود، بازی خیال است و سایه. پس، ندیده نمی شود گفت اگر دیگری بود، چه می شد اما می توانی کار خودت را تماشا کنی و ببینی کار می کند، فایده داشته. هستند کسان مهمی که از پیاده رو تا مسیر سفر تا مروری مثل آنچه 24 گرمی سامان داده، یادشان مانده باشد، باور کرده باشند، دوست داشته باشند، بعد به خودت آرام می گویی «چه خوب شد، این طور شد».

سپاس از رویا نونهالی همکار و همسر و دوست بی بدیل که ما را پیش دوستانمان روسفید فرمودی، قربانت! امیدوارم مقبول بیفتد و خوانندگان هم راضی باشند.

خانواده رویا نونهالی


فیلم های سینمایی رویا نونهالی

هلن (۱۳۹۴)
مشکل گیتی (۱۳۹۴)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)

کفشهایم کو؟ (۱۳۹۴)
اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)
داره صبح میشه (۱۳۹۳)

دلم می‌خواد (۱۳۹۳)
نیم‌رخ‌ها (۱۳۹۳)
تراژدی (۱۳۹۲)

صداها (۱۳۸۷)
نیلوفر (۲۰۰۸ ساخته سابین ژمایل محصول مشترک ایران و فرانسه)
خاک آشنا (۱۳۸۶)
مانا (۱۳۸۶)

نیلوفر (۱۳۸۶)
عصر جمعه (۱۳۸۴)
ماهی‌ها عاشق می‌شوند (۱۳۸۳)
یک تکه نان (۱۳۸۳)

خواب خاک (۱۳۸۲)
هم نفس (۱۳۸۲)
خانه‌ای روی آب (۱۳۸۰)
زندان زنان (۱۳۷۹)

بوی کافور، عطر یاس (۱۳۷۸)
صنم (۱۳۷۸)
فصل پنجم (۱۳۷۵)
آنها هیچ‌کس را دوست ندارند (۱۳۷۲)

مرد ناتمام (۱۳۷۱)
پرنده آهنین (۱۳۷۰)
دیدار در استانبول (۱۳۷۰)
آب را گل نکنید (۱۳۶۸)

باغ سید (۱۳۶۸)
مدرسه رجایی (۱۳۶۸)
عروسی خوبان (۱۳۶۷)
یار در خانه (۱۳۶۶)


سریال های رویا نونهالی

فصل دوم سریال شهرزاد

ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)
ساعت شنی (۱۳۸۶)
خواب و بیدار (۱۳۸۱)
سایه روشن (۱۳۹۰)


۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم خانه ای در خیابان 41 چهل و یکم

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

دانلود فیلم ایرانی خانه ای در خیابان 41 با لینک مستقیم و کیفیت hd 1080p  و 360p حجم کم رایگان

رمز فایل قرار گرفت.

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم


لینک های دانلود | Download Link

 دانلود با کیفیت 1080p | قیمت 3000 تومان

دانلود با کیفیت 720p | قیمت 2500 تومان

دانلود با کیفیت 480p | قیمت 2000 تومان

دانلود با کیفیت 360p |  قیمت 1500 تومان

رمز و پسورد فایل در صورت نیاز :upnamahb74u0Q


تیزر فیلم


دانلود


اطلاعات فیلم

کارگردان: حمیدرضا قربانی / نویسنده: آزیتا ایرایی / تهیه کننده : سیدمحمود رضوی

در خلاصه داستان «خانه ای در خیابان ۴۱ » آمده است: دعوای ٢ برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند

بازیگران : مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی

این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد و همچنین در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران هم در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود و سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

سال ساخت : 1394

دانلود فیلم خانه ای در خیابان 41 چهل و یکم

منبع : www.ariapix.net

۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال آنام

سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 96 تولید گردیده است و قرار است به زودی از شبکه سه پخش گردد.

سریال انام

زمان پخش : این سریال قرار است در پاییز ۹۶ از شبکه سه در 40 قسمت به صورت هرشبی پخش گردد.ضمن این که نام قبلی سریال مهر نامیرا بوده است.

در ادامه به معرفی موضوع ,داستان و بازیگران این مجموعه می پردازیم.

سریال انام

بازیگران سریال آنام

اسامی کامل بازیگران فیلم :

گچهره سجادیه / سیروس گرجستانی / شبنم قلی خانی / فریبا متخصص / سیامک صفری / لاله مرزبان و بازیگران آذری : شهرام خزرایی / ناصر هاشمی / هادی افتخار زاده / وحید فرشی / زکیه کریمی / فیروز عاقلی / سویل شیرگیر / فاطمه حسینی / رقیه شاد خواه / سیامک افسایی / بهرام نوبری / فریبا سهرابی / تینا عبدی / رباب رضا زاده / هاله مازنی / حسین عزیزی / مهدی فتحی / علیرضا موسلانی / حمید صلاحی / علی پور صدیقیان / فروغ مشقتی / میثم ولی خانی / نادیا پشم چی / امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی .

ضمن اینکه انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری استان آذربایجان شرقی و غربی است و محلی می باشند.

پشت صحنه سریال آنام

لوکیشن ها و محل فیملبرداری سریال :

شهر آذربایجان شرقی , روستای نوج ده سفلادر نزدیکی شهرستان کلیبر شدند و در طبیعت ارسباران و روستای نوج ده

موضوع و داستان سریال آنام

آنام ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

این فیلم با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید گردیده است.

سریال انام

اسم اصلی بازیگران سریال آنام

بازیگران زن فیلم آنام

داستان فیلم انام

تصاویر سریال انام

بازیگران زن سریال آنام

عوامل سریال آنام

اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابرداری)، مجید رضا فاضلی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای) و مهدی پیله وریان (مدیر تدارکات).

سریال آنام

داستان و بازیگران سریال آنام

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

سریال آرماندو

سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج مهام برای پخش از شبکه سه تولید شده است.

سریال آرماندو

زمان پخش : این مجموعه قرار است تابستان 96 در 20 قسمت از شبکه سه روی آنتن برود.

در ادامه به معرفی سریال و بازیگران آن می پردازیم.

سریال ارماندو

بازیگران سریال آرماندو

اسامی اصلی بازیگران و نقش شان :

حمید آذرنگ در نقش آرمان / مرجانه گلچین در نقش صاب حان / سحر ولدبیگی / الیکاعبدالرزاقی در نقش مهتاب/ محمدرضا هدایتی / علیرضا استادی / علی مسعودی / علی اوجی / فریبا طالبی / مجید پتکی / شهربانو موسوی / سیامک مردانه.

 

بازیگران ارماندو

موضوع و داستان سریال آرماندو

داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد.

موضوع این سریال فانتزی است و رگه هایی از طنز در خود دارد که به نوعی درام عاشقانه با لحن و زبان تازه ای است.

داستان سریال آرماندو

مرجانه گلچین از نقش خود در ارماندو می گوید :

وی این سریال را یک طنز اجتماعی توصیف کرد و درباره نقش‌ خود که صاب‌جان نام دارد، توضیح داد: این نقش یکی از شخصیت‌های اصلی و محوری سریال است که به وسیله او تغییر و تحولات در نحوه زندگی آدم‌های اطرافش ایجاد می‌شود.

بر اساس اظهارات این بازیگر، کسانی در اطراف همه ما هستند که شاید بسادگی از کنارشان می‌گذریم، اما صاب‌جان ساده از کنار همه آدم‌ها رد نمی‌شود. گلچین می‌گوید: این شخصیت بسیار دلنشین و مهربان است که در موقعیت‌های کمدی قرار می‌گیرد. برای من بخصوص از این بابت جذابیت دارد که بعد از سریال جدی نفس گرم دوباره با یک اثر طنز به خانه مردم برمی‌گردم و امیدوارم مثل کارهایی که طی این چند سال داشتم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

گلچین توضیح می‌دهد: صاب‌جان یک نقش فانتزی نیست و مثل بقیه شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که رگه‌هایی از طنز و فانتزی دارند.

سریال آرمان 2

بازیگران سریال ارماندو

عکسهای پشت صحنه سریال آرماندو

مرجانه گلچین و علی استادی بازیگران ارماندو

ارماندو

عوامل سریال ارماندو

نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، گروه کارگردانی: جواد گنجی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه

بازیگران فیلم ارماندو

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال نوار زرد

سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها روند تولید خود را سپری می نماید تا آماده پخش گردد.

سریال نوار زرد

زمان پخش : سریال پلیسی نوار زرد قرار است در مهرماه 96 همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما در 20 قسمت پخش گردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران به همراه عکس های مجموعه می پردازیم.بازیگران فیلم نوار زرد

بازیگران سریال نوار زرد

اسامی بازیگران سریال با نقش شان

امیر آقایی در نقش سرگرد پلیس / بهاره کیان افشار / سیروس گرجستانی / قاسم زارع / کمند امیر سلیمانی  / محسن بهرامی / امیر غفارمنش / سمیرا حسینی ‎/ نادر مشایخی و…

داستان سریال نوار زرد

موضوع و داستان سریال نوار زرد

سرگرد آگاهی در هر قسمت با پرونده‌ای جنایی روبرو می‌شود و به پیگیری آن می‌پردازد. در خلال این مأموریت‌ها درگیر ماجرایی متفاوت می‌شود که او را به سمت و سویی متفاوت سوق می‌دهد.

بازیگران زن سریال نوار زرد

عوامل سریال :

نویسنده: کریم لک زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: حسن هندی، روابط عمومی: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

داستان و بازیگران سریال نوار زرد

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان , موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی هم زمان با عید فطر 96 اکرانش را در سینماهای کشور آغاز می نماید.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم + آنونس ویدیویی فیلم می پردازیم.

بازیگران اکسیدان

بازیگران فیلم اکسیدان

اسامی بازیگران اصلی : جواد عزتی / امیر جعفری / شبنم مقدمی / شقایق دهقان / رضا بهبودی / لیندا کیانی / علی استادی

موضوع فیلم اکسیدان

موضوع و داستان فیلم اکسیدان

اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.


تیزر فیلم – دانلود

عکسهای فیلم اکسیدان

 

بازیگران فیلم سینمایی اکسیدان

زمان اکران فیلم سینمایی اکسیدان

دانلود تیزر فیلم اکسیدان

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مجید کریمی.

طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صداگذار: بهمن اردلان، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیر خان، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

شبنم مقدمی بازیگر زن فیلم اکسیدان

داستان ,  موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

به زودی از سایت آریا پیکس

تیزر آنچه خواهید دید منتشر شد / تاریخ پخش : 31 خرداد ماه 

دانلود قسمت 12 عاشقانه

خلاصه داستان قسمت دوازدهم : سهیل در جریان قتل گیسو توسط پگاه قرار میگیرد و این ماجرا به او میگوید که توسط او کشته شده است . همچنین رضا برادر گیسو در جستجوی خواهرش است و نزد دامون همسر سابق وی می رود تا به سرنخی برسد . از این رو رضا این که گیسو خواهرش است را به سهیل می گوید و …


لینکهای دانلود قسمت 12

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 360p حجم کم


تیزر این قسمت / آنچه خواهید دید

دانلود آنونس


بخش های رایگان سریال

آهنگ ابتدایی سریال از فرزاد فرزین – دانلود

آهنگ پایانی سریال از فریدون آسرایی – دانلود

موزیک ویدیو آهنگ عاشقانه از فرزاد فرزین – دانلود


 

تصاویر و اطلاعات سریالقسمت 12 سریال عاشقانه

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

تعداد قسمت ها : 17

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

منبع » www.ariapix.net

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود رایگان قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

دانلود رایگان قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

قسمت 12 عاشقانه با کیفیت بالا hd , 1080p 480p 720p با لینک مستقیم

دانلود قسمت 12 عاشقانه

دانلود سریال در ادامه

لینکهای دانلود

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p


تیزر قسمت 12 / آنچه خواهید دید - دانلود

[videojs mp4="http://nex1download.com/wp-content/uploads/2017/06/12-asheghane.mp4"]


نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

مهران غفوریان در اتاق عمل +بیماری اش

دلیل بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل جراحی

 

مهران مهام تهیه کننده سریال «پنچری» گفت: به دلیل عارضه ای که مدت ها مهران غفوریان از آن رنج می برد با دکتر وریانی عزیز مشورت داشتم که ایشان معتقد بودن به سرعت باید مهران غفوریان تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

اگرچه خود مهران اصرار داشت این اتفاق بعد از پایان سریال پنچری رخ بدهد اما من نپذیرفتم چرا که نظر پزشک متخصص این است که او به سرعت تحت عمل قرار بگیرد و من به عنوان مسئول این پروژه بیش از هر چیز باید به سلامت همکارانم فکر کنم نه پیشرفت سریال. جالب است بدانید با هماهنگی مدیران محترم شبکه قصه را به سمتی پیش بردیم که بتوانیم اتفاق رخ داده را جزیی از سریال و روند داستان جلوه داده تا به کلیت کار هم لطمه ای وارد نشود.

مهران غفوریان در اتاق عمل

مهران مهام اظهار امیدواری کرد که مهران غفوریان بعد از عمل جراحی به سرعت دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و با انرژی و لبخند همیشگی اش به کانون گرم خانواده بازگردد.

مهران غفوریان بازیگر سریال «پنچری» هم در این باره گفت: مجبور شدم به سرعت تن به این عمل جراحی بدهم چرا که پزشکان معتقد بودند نباید وقت را هدر داد. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم در این شب های عزیز مرا هم از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند. از قول من به همه بگویید به سرعت و با انرژی مضاعف بازخواهم گشت تا در کنار مهران مهام عزیزم با ساخت سریال «زیر آسمان شهر» باز لبخند را بر لبان مردم کشورم بنشانیم.

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

خلاصه داستان و بازیگران سریال گمشدگان

سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی تولید گردیده است تا به زودی از شبکه دوم سیما پخش گردد.

سریال گمشدگان

زمان پخش : این سریال قرار است در ایام تابستان 96 از شبکه 2 سیما به صورت هر شبی پخش گردد.

در ادامه به معرفی بازیگران و موضوع و داستان سریال می پردازیم.

بازیگران گمشدگان

بازیگران سریال گمشدگان

اسم اصلی بازیگران به همراه نقش :

روشنک گرامی در نقش ترنج / بهنام تشکر در نقش پدر ترنج / ستاره اسکندری در نقش شهین / پژمان بازغی / شقایق فراهانی / سعید داخ / کتانه افشاری نژاد در نقش مادر غنچچه / فریبا نادری / مهرداد ضیایی در نقش خسرو / حسن تسعیری / یاسر جعفری / آرزوابی زاده / سارا مهدوی / ادوین راستاد / پرویز پورحسینی / پاشا رستمی / بهاران بنی‌احمدی

بازیگران زن و مرد سریال گمشدگان

موضوع و خلاصه داستان سریال گمشدگان

داستان این سریال درباره دختری جوان به نام ترنج است ( با بازی روشنگ گرامی) که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ زیادی را به همراه دارد.

گمشدگان یک ملودرام اجتماعی است که با رویکردی آسیب‌شناسانه معضل اعتیاد و وضعیت معتادان را روایت می‌کند.

براساس اظهارات تهیه‌کننده، سریال داستانی شیوا و پرکشش دارد و نقش خانواده و جامعه را در اعتیاد افراد مدنظر قرار می‌دهد.

فیلم گمشدگان

لوکیشن ها و محل فیلمبردای مجوعه

قصه در تهران و شیراز روایت می‌شود؛ بخش‌های مربوط به شیراز پایان سال گذشته تصویربرداری شد و این روزها گروه تولید در تهران مشغول به کار است.

گمشدگان

 

داستان سریال گمشدگان

کریمی به عنوان کارگردان به موفقیت سریال گمشدگان بسیار امیدوار است؛ او درباره دلایل این امیدواری یادآور می‌شود:

به نظر من و سایر عوامل، این سریال قصه جذابی دارد. همچنین من تمام تلاشم را به کار بسته‌ام تا از تمام تجربه و توانم برای ساخت این مجموعه استفاده کنم و نیز یک گروه حرفه‌ای پشت دوربین و یک گروه بازیگری با انگیزه و توانا جلوی دوربین در ساخت این سریال سهیم هستند.

بنابراین می‌توان امیدوار بود که بینندگان تلویزیون به طور جدی این کار را دنبال کنند و احساس رضایت داشته باشند؛ چون با قصه‌ای قابل باور و واقع‌گرایانه و همین‌طور شخصیت‌هایی ملموس و قابل‌باور مواجه خواهند شد.

 

عکسهای سریال گمشدگان

 

زمان پخش سریال گمشدگان

عوامل سریال گمشدگان

کارگردان: رضا کریمی، نویسندگان: رضا مقصودی و احسان جوانمرد، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: سجاد حیدری، تدوین: فریدون جامه بزرگ مدیر تولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز.

عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: رضا کنشلو، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تدارکات: روح‌الله رهبری،، عکاس: علی حمیدنژاد، نورپرداز: نورالدین جعفری، مجری گریم: هادی لطفی، فیروزه پرچمی، شهره خراسانی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، تهیه‌کننده: علی حجازی مهر

سریال گمشدگان

 

خلاصه داستان و بازیگران سریال گمشدگان

 

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil